Stap 4: Ontwerp een strategisch plan
Wat heb je nodig om je doel en doelgroep te bereiken? Wanneer, waar en hoe? Wanneer start je met je (social media) campagne? Wat zijn de financiële mogelijkheden? Welke stakeholders heb je nodig? In je strategisch plan zet je een raamwerk uit in bijvoorbeeld de vorm van een blokkenschema om deze vragen te beantwoorden.
Stakeholders
Wie heeft dezelfde belangen als jij voor de toekomstige gebruikersgroep? Wie kan jou verder helpen in je eigen netwerk? Wie kan inhoudelijke kennis leveren over je thema? Wie kan voor draagkracht onder je doelgroep zorgen? Wie kan het project financieel ondersteunen? Stakeholders zijn alle mensen die betrokken zijn bij je project: investeerders, fondsen, de doelgroep om je product tijdens het proces te testen, programmeurs, juristen enz.
Stakeholders
Wie heeft dezelfde belangen als jij voor de toekomstige gebruikersgroep? Wie kan jou verder helpen in je eigen netwerk? Wie kan inhoudelijke kennis leveren over je thema? Wie kan voor draagkracht onder je doelgroep zorgen? Wie kan het project financieel ondersteunen? Stakeholders zijn alle mensen die betrokken zijn bij je project: investeerders, fondsen, de doelgroep om je product tijdens het proces te testen, programmeurs, juristen enz.
Reacties
Een reactie posten